tiistai 27. maaliskuuta 2012

"Synnyit maailmaan alla onnen tähtien"

Nyt tällä hetkellä minusta jopa tuntuu siltä:
olen onnellinen,
iloinen,
onnistunut,
ihmeissäni,
jopa ylpeä itsestäni,
kerrankin ihan oikeasti ylpeä itsestäni.


Psykologian YO:n alustavat tulokset olivat nimittäin saapuneet ilmoitustaululle ja tässä tulos: tämä tyttö kirjoitti vastoin kaikkia fysiikan lakeja oman opettajan arvion mukaan 33 pisteen arvoisesti, joka tarkoittaa sitä, että YTL:n tyypit saavat pian hämmästellä niukin naukin laudaturin puolelle arvioitua koetta. Ei paha, vaikka itse sanonkin.

Ja mikä parasta: ellei tapahdu kauheaa katastrofia, on minulla jo E takataskussa. Hyvässä lykyssä jopa L, tuo kaikkien havittelema kulmikas kirjain. Ja minä kun luulin, että kirjoitan C:n ja päädyn uusimaan sitä korkeamman arvosanan toivossa!
   Olisihan se tietysti upeaa, jos saisin elämäni ensimmäisistä kirjoituksista ällän, varsinkin kun kirjoitin (vastoin kaikkien neuvoja) psykologian jo kakkosella. Siinäpähän venähtäisivät niiden ihmisten naamat, jotka nimittivät minua hulluksi, kun edes yritän kirjoittaa jotain niin vaativaa ainetta kakkosen keväällä.
   Kävi miten kävi, olen enemmän kuin tyytyväinen suoritukseeni. Kerrankin tuntuu hyvältä olla minä! Ja kevätkin saapuu pikkuhiljaa, elämä rupeaa oikeasti hymyilemään kevätpilvien raoista.

P.s. Sain siskoltani maailman suloisimman tuliaisen Italiasta: Nalle Puh - kuviopastaa! Keitetty, maistettu ja vinosti hymyilty näitä syödessä jo kertaalleen. Eikös vain näytäkin herkulliselta?

Anteeksi, edelleen webbikameralaatu, milloinkohan saan kunnon kameran taas käyttööni?
P.p.s. Oletteko huomanneet äänestyksen tulevien blogitekstien aiheista? Löytyy tuosta vierestä oikealta, käyttäkää vaikutusvaltaanne! You've got the power!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti