sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Ystävyyttä?

Trust me:
Se satuttaa, vituttaa ja turhauttaa yllättävän paljon,
että joutuu kahden tärkeän ystävän eron syntipukiksi eronneen tytön kieroutuneessa mielessä.

Ja miksikö?
Koska olen kuunnellut molempia osapuolia, auttanut heitä parhaani mukaan ennen eroa ja poikaa eron jälkeenkin parhaani mukaan.

Meillä oli aikaisemmin tiivis ystävänelikko: minä, kihlattuni ja kyseinen pariskunta. Eron jälkeen tyttö katkaisi käytännössä kaikki yhteydet minuun ja kuulin tänään tältä ex-poikaystävältä, että syynä on tytön kuvitelma minun ja pojan välisestä salasuhteesta.

Kaikista eniten ärsyttää se, että tyttö on aikaisemminkin käyttänyt minua koston välineenä poikaystäväänsä kohtaan. Uskomatonta, että aiemmin hän väitti minun olevan hänelle rakas ja tärkeä ystävä - paskan marjat, sanon minä. Hän käytti vain apuani häikäilemättä hyväksi ja heitti minut pois kun tunsi, että minusta on enemmän hyötyä syntipukkina.

Kiitos,
kiitos todella paljon.
Tämä on todellakin kohtuullinen palkkio monen vuoden ajan jatkuneesta tukipilarina olosta, auttajan ja kuuntelijan roolista.

Nyt ainakin tiedän, ettet ollut minun todellinen ystäväni.

4 kommenttia:

  1. Aika paskamaisesti kaveri teki. :\ Koita jaksaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän minä jaksan, ärsyttää vain todella paljon. Uskomatonta pelleilyä minusta, eipähän kiinnosta enää tavata kyseistä ihmistä ollenkaan.

      Poista