sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Tekotaiteellista paskaa

Käytiin sitten näin kevään saapumisen kunniaksi kuvailemassa ystäväni kanssa mahdollisimman tekotaiteellisia kuvia (jotka vaativat seurakseen myöskin tekotaiteelliset kuvatekstit). Minäminäminä... ihminen on narsistinen olento ja kiinnostunut itsestään, siksi saatte ihailla pärstääni tulevissa kuvissakin. Well - at least we had fun!

Still, we're surrounded by... BUBBLES!
"Rakkauttas kuinka silloin mä tarvitsin ja pelkäsin,
se kantoi meitä hetken ja mä muistan miten hehkuit kun sua katselin"
"Ei tunnu missään,
olen matkalla taas"

"Näin minä vihellän matkallani,
näin minä vihellän matkallani
Jos sen on oltava niin,
olkoon sitten niin"
---------------------------------------------------------------------------------------------

Ja näin loppukevennykseksi... PINK FLUFFY UNICORNS!!! (They're so fluffy we're gonna dieeee)

Kiitos muruseni ihanasta kuvaussessiosta <3

Ai miksi pinkkejä yksisarvisia? Syy löytyy täältä:
...ja täältä:

Mahtavaa sunnuntai-illan/maanantaiaamun jatkoa kaikille!

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Eläs nyt, jokainen on kaunis omalla tavallaan :) Mutta kiitos paljon, kehut lämmittävät aina sydäntä.

      Poista
  2. http://www.valonjalkeen.blogspot.com/2012/04/liebster-palkintoa-kehiin.html

    Tässäpä linkki, voitit justiinsa multa Liebster Blog -palkinnon! :) Kiitos kun kirjotat, mukava lukea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui hurjaa! Kiitos ihan todellatodella paljon :) Oon nimittäin miettinyt että pitkästytänkö vain ihmisiä jorinoillani :D

      Poista